maandag 19 augustus 2013

Back to "normal".

Inmiddels zijn we al weer ruim een week thuis. En dat viel niet mee de eerste 6 dagen. Allemachtig wat kwam die jetlag hard aan zeg deze keer.

De ochtend van vertrek uit Kissimmee ontbeten we met de laatste restjes en rond half acht deden we deur van de vakantievilla dicht.Bye bye, we hebben twee volle weken super genoten!.
De weg naar Miami ging voorspoedig,we reden allebei een flink stuk en om twaalf uur reden we de parkeergarage bij National binnen. Auto ingeleverd en bonnetje op nul. We hebben bijna 2500 mijl gereden deze drie weken.

Toen op naar Tap,ik had op een ander blog al gelezen dat ze op niveau 1 zaten helemaal verstopt in een hoekje dus we hadden het zo gevonden. Het werd nog even spannend met de koffers maar we hadden het goed uitgekiend. Twee van 23 kilo en een van 22,7 .Mensen voor ons hadden minder mazzel want die gingen er briesend weer vandoor.

Rustig hebben we nog wat gegeten en zijn naar de gate gelopen. Het viel ons al op dat er niet zoveel mensen stonden en dat bleek te kloppen. Het vliegtuig was maar half vol. Na de start is Michel ergens anders gaan zitten en had drie stoelen voor zich alleen. Ik ben op ons plekje blijven zitten met ook meer dan genoeg ruimte. Na de maaltijd, fish or pasta die beide eigenlijk wel lekker waren hebben we geprobeerd te slapen. Maar meer dan gedommel was het niet bij mij. Er was zelfs nog behoorlijke turbulentie,heb zelfs nog even getwijfeld om het daarvoor bedoelde zakje te gebruiken.

Mooi op schema waren we in Lissabon waar we met de trap het vliegtuig uit moesten en met de bus naar de terminal. Dat was wel even raar.

Op de vlucht naar Amsterdam hadden we niemand naast ons ,dus weer lekker de ruimte.
Na een ontbijtje en twee en half uur later waren we weer op Hollandse bodem. Daarna ging het snel. Binnen 50 minuten hadden we de koffers,reed een taxi ons naar het Mercure en reed ik de A4 op.

Om half twee waren we in Coevorden waar we eerst de kids geknuffeld hebben.Toen lekker douchen, koffers uitpakken en proberen wakker te blijven.

Inmiddels is mijn  kroket uit de muur etende  Aussiebroer een paar dagen hier geweest.
Hebben we de 65ste birthday van mijn vader gevierd.

Zijn de eerste Starbucks en rose op Hollandse bodem weer genuttigd.
En zijn we weer hard aan het werk.
Heel stiekem is er al gekeken naar volgend jaar.
We zullen het gauw laten weten ;-)
Allemaal super bedankt voor het meelezen en de reacties elke dag. Wij vonden dat telkens weer een feest! Nu gaan wij weer virtueel meegenieten met blogs van anderen om toch nog een beetje het gevoel vast te houden.

Groetjes,
Michel en Cariene

1. Een heerlijke tijd, en helaas komt daar ook een keer een end aan ;(
    Wat heerlijk dat jullie zoveel ruimte hadden in het vliegtuig, en wat vervelend dat de jetlag zoveel nasleep geeft.
    Gelukkig laat dit jullie niet weerhouden om al op zoek te gaan naar een trip voor volgend jaar, wat een heerlijk vooruitzicht!
    Succes nog met het tijdsverschil...

2. Wat een relaxte thuisreis; plek zat, bagage op het juiste gewicht en nog lekker gegeten ook onderweg. Ik zou nog maar eens terug gaan!

3. Hahah dat is goed uitgekiend zeg die koffers!! En gelukkig het zakje niet nodig gehad. Heel veel plezier met de voorbereidingen van de volgende trip..... Tot dan.

4. Fijn dat jullie wat extra ruimte in de vliegtuigen hadden. Die jetlag hakte erin zeg.
    Succes met de nieuwe plannen.

5. En wij maar zoeken naar de balie van TAP, gelukkig hebben meerdere mensen daar iets aan. Succes met de plannen voor volgend jaar.